Opinie o Nas

100,0% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam365Nie polecam0

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
5
Obsługa kupującego
5

ODBIÓR OSOBISTY

 

r-kom.pl

ul. Solec 101

00-382 Warszawa

pon-pt: 10-18 , sob: 11-14

221089792 , 665 222 212

ZAPRASZAMY

Promocje
SAMSUNG GALAXY S10 G973F/DS 8/128GB DUAL SIM PRISM BLUE
SAMSUNG GALAXY S10 G973F/DS 8/128GB DUAL SIM PRISM BLUE
3 299,00 zł 2 748,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY WATCH 3 SM-R850 41mm MYSTIC BRONZE
SAMSUNG GALAXY WATCH 3 SM-R850 41mm MYSTIC BRONZE
1 899,00 zł 1 648,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY S10 G973F/DS 8/128GB DUAL SIM PRISM GREEN
SAMSUNG GALAXY S10 G973F/DS 8/128GB DUAL SIM PRISM GREEN
3 299,00 zł 2 748,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY S9+ G965F/DS 6/256GB DUAL SIM SUNRISE GOLD
SAMSUNG GALAXY S9+ G965F/DS 6/256GB DUAL SIM SUNRISE GOLD
3 499,00 zł 2 399,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY S20 G980F/DS 8/128GB DUAL SIM CLOUD WHITE
SAMSUNG GALAXY S20 G980F/DS 8/128GB DUAL SIM CLOUD WHITE
3 949,00 zł 3 298,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY WATCH ACTIVE 2 SM-R820 44MM ALUMINIUM PINK GOLD
SAMSUNG GALAXY WATCH ACTIVE 2 SM-R820 44MM ALUMINIUM PINK GOLD
1 399,00 zł 988,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY NOTE 10+ N975F/DS 12/256GB DUAL SIM AURA GLOW
SAMSUNG GALAXY NOTE 10+ N975F/DS 12/256GB DUAL SIM AURA GLOW
4 799,00 zł 3 748,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY S8 G950F 4/64GB ARCTIC SILVER
SAMSUNG GALAXY S8 G950F 4/64GB ARCTIC SILVER
2 499,00 zł 1 899,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY S10 Lite G770F/DS 8/128GB DUAL SIM PRISM BLACK
SAMSUNG GALAXY S10 Lite G770F/DS 8/128GB DUAL SIM PRISM BLACK
2 799,00 zł 2 248,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY NOTE 20 N980F/DS 8/256GB DUAL SIM MYSTIC GREEN
SAMSUNG GALAXY NOTE 20 N980F/DS 8/256GB DUAL SIM MYSTIC GREEN
4 349,00 zł 3 848,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY S10 Lite G770F/DS 8/128GB DUAL SIM PRISM WHITE
SAMSUNG GALAXY S10 Lite G770F/DS 8/128GB DUAL SIM PRISM WHITE
2 799,00 zł 2 248,00 zł
szt.
Słuchawki SAMSUNG GALAXY BUDS+ SM-R175 BLACK
Słuchawki SAMSUNG GALAXY BUDS+ SM-R175 BLACK
799,00 zł 548,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY S10+ G975F/DS 8/128GB DUAL SIM PRISM GREEN
SAMSUNG GALAXY S10+ G975F/DS 8/128GB DUAL SIM PRISM GREEN
4 399,00 zł 3 048,00 zł
szt.
Słuchawki SAMSUNG GALAXY BUDS LIVE SM-R180 MYSTIC BLACK
Słuchawki SAMSUNG GALAXY BUDS LIVE SM-R180 MYSTIC BLACK
849,00 zł 718,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY S10 G973F/DS 8/128GB DUAL SIM PRISM BLACK
SAMSUNG GALAXY S10 G973F/DS 8/128GB DUAL SIM PRISM BLACK
3 299,00 zł 2 748,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY NOTE 20 N980F/DS 8/256GB DUAL SIM MYSTIC BRONZE
SAMSUNG GALAXY NOTE 20 N980F/DS 8/256GB DUAL SIM MYSTIC BRONZE
4 349,00 zł 3 848,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY TAB ACTIVE 2 SM-T390 WiFi 3/16GB 8" BLACK
SAMSUNG GALAXY TAB ACTIVE 2 SM-T390 WiFi 3/16GB 8" BLACK
1 999,00 zł 1 449,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY NOTE 8 N950F 6/64GB DUAL SIM MAPLE GOLD
SAMSUNG GALAXY NOTE 8 N950F 6/64GB DUAL SIM MAPLE GOLD
2 999,00 zł 2 099,00 zł
szt.
Słuchawki SAMSUNG GALAXY BUDS SM-R170 BLACK
Słuchawki SAMSUNG GALAXY BUDS SM-R170 BLACK
649,00 zł 398,00 zł
szt.
Słuchawki SAMSUNG GALAXY BUDS LIVE SM-R180 MYSTIC BRONZE
Słuchawki SAMSUNG GALAXY BUDS LIVE SM-R180 MYSTIC BRONZE
849,00 zł 718,00 zł
szt.
Głośnik Bang&Olufsen BEOLIT 17 Bluetooth PINK
Głośnik Bang&Olufsen BEOLIT 17 Bluetooth PINK
2 299,00 zł 1 999,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY TAB S5e T720 WiFi 4/64GB 10,5 BLACK
SAMSUNG GALAXY TAB S5e T720 WiFi 4/64GB 10,5 BLACK
1 899,00 zł 1 788,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY TAB S4 T830 Wifi 4/64GB 10,5" GRAY
SAMSUNG GALAXY TAB S4 T830 Wifi 4/64GB 10,5" GRAY
2 999,00 zł 2 098,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY TAB S4 T835 LTE 4/64GB 10,5" BLACK
SAMSUNG GALAXY TAB S4 T835 LTE 4/64GB 10,5" BLACK
2 999,00 zł 2 399,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY S20 G980F/DS 8/128GB DUAL SIM CLOUD BLUE
SAMSUNG GALAXY S20 G980F/DS 8/128GB DUAL SIM CLOUD BLUE
3 949,00 zł 3 298,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY A51 A515F/DS 4/128GB DUAL SIM PRISM CRUSH BLUE
SAMSUNG GALAXY A51 A515F/DS 4/128GB DUAL SIM PRISM CRUSH BLUE
1 699,00 zł 1 378,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY S20+ G985F/DS 8/128GB DUAL SIM CLOUD BLUE
SAMSUNG GALAXY S20+ G985F/DS 8/128GB DUAL SIM CLOUD BLUE
4 399,00 zł 3 498,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY TAB ACTIVE 2 SM-T395NZKAXEO LTE 3/16GB 8" BLACK
SAMSUNG GALAXY TAB ACTIVE 2 SM-T395NZKAXEO LTE 3/16GB 8" BLACK
1 999,00 zł 1 698,00 zł
szt.
Głośnik Bang&Olufsen BEOPLAY A1 Bluetooth BLACK
Głośnik Bang&Olufsen BEOPLAY A1 Bluetooth BLACK
999,00 zł 899,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY S10 G973F/DS 8/128GB DUAL SIM PRISM WHITE
SAMSUNG GALAXY S10 G973F/DS 8/128GB DUAL SIM PRISM WHITE
3 299,00 zł 2 748,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY S20 G980F/DS 8/128GB DUAL SIM COSMIC GRAY
SAMSUNG GALAXY S20 G980F/DS 8/128GB DUAL SIM COSMIC GRAY
3 949,00 zł 3 298,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY WATCH ACTIVE 2 SM-R820 44MM STEEL SILVER
SAMSUNG GALAXY WATCH ACTIVE 2 SM-R820 44MM STEEL SILVER
1 799,00 zł 1 348,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY NOTE 9 N960/DS 8/512GB DUAL SIM MIDNIGHT BLACK
SAMSUNG GALAXY NOTE 9 N960/DS 8/512GB DUAL SIM MIDNIGHT BLACK
4 999,00 zł 3 098,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY WATCH 3 SM-R840 45mm MYSTIC SILVER
SAMSUNG GALAXY WATCH 3 SM-R840 45mm MYSTIC SILVER
1 999,00 zł 1 748,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY A51 A515F/DS 4/128GB DUAL SIM PRISM CRUSH BLACK
SAMSUNG GALAXY A51 A515F/DS 4/128GB DUAL SIM PRISM CRUSH BLACK
1 699,00 zł 1 378,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY S20 G980F/DS 8/128GB DUAL SIM CLOUD PINK
SAMSUNG GALAXY S20 G980F/DS 8/128GB DUAL SIM CLOUD PINK
3 949,00 zł 3 298,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY S10+ G975F/DS 8/512GB DUAL SIM CERAMIC BLACK
SAMSUNG GALAXY S10+ G975F/DS 8/512GB DUAL SIM CERAMIC BLACK
3 799,00 zł 3 388,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY S8+ G955F 4/64GB ARCTIC SILVER
SAMSUNG GALAXY S8+ G955F 4/64GB ARCTIC SILVER
2 499,00 zł 2 099,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY TAB ACTIVE 2 SM-T395 LTE 3/16GB 8" BLACK
SAMSUNG GALAXY TAB ACTIVE 2 SM-T395 LTE 3/16GB 8" BLACK
1 999,00 zł 1 698,00 zł
szt.
Głośnik Bang&Olufsen BEOLIT 17 Bluetooth NATURAL
Głośnik Bang&Olufsen BEOLIT 17 Bluetooth NATURAL
2 299,00 zł 1 999,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY S10 G973F/DS 8/128GB DUAL SIM CARDINAL RED
SAMSUNG GALAXY S10 G973F/DS 8/128GB DUAL SIM CARDINAL RED
3 299,00 zł 2 748,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY A71 A715F/DS 6/128GB DUAL SIM PRISM CRUSH SILVER
SAMSUNG GALAXY A71 A715F/DS 6/128GB DUAL SIM PRISM CRUSH SILVER
1 999,00 zł 1 738,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY S10+ G975F/DS 8/128GB DUAL SIM PRISM BLACK
SAMSUNG GALAXY S10+ G975F/DS 8/128GB DUAL SIM PRISM BLACK
4 399,00 zł 3 048,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY S10 Lite G770F/DS 8/128GB DUAL SIM PRISM BLUE
SAMSUNG GALAXY S10 Lite G770F/DS 8/128GB DUAL SIM PRISM BLUE
2 799,00 zł 2 248,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY A71 A715F/DS 6/128GB DUAL SIM PRISM CRUSH BLUE
SAMSUNG GALAXY A71 A715F/DS 6/128GB DUAL SIM PRISM CRUSH BLUE
1 999,00 zł 1 738,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY TAB S4 T830 Wifi 4/64GB 10,5" BLACK
SAMSUNG GALAXY TAB S4 T830 Wifi 4/64GB 10,5" BLACK
2 999,00 zł 2 098,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY S10 G973F/DS 8/128GB DUAL SIM PRISM SILVER
SAMSUNG GALAXY S10 G973F/DS 8/128GB DUAL SIM PRISM SILVER
3 299,00 zł 2 748,00 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY S10 G973F/DS 8/512GB DUAL SIM PRISM WHITE
SAMSUNG GALAXY S10 G973F/DS 8/512GB DUAL SIM PRISM WHITE
4 999,00 zł 2 999,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulaminy

Regulamin sklepu internetowego r-kom.pl

Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
§ 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep - sklep internetowy r-kom.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://r-kom.pl.
Sprzedawca - R-KOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą pod adresem ul. Solec 101/2, 00-382 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS 0000683133.

NIP 6772421874, REGON 36759916500000

Kapitał zakładowy 155000,00 zł .

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Solec 101, 00-382 Warszawa
  2. Adres e-mail: sklep@r-kom.pl
  3. Telefon: 665222212

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    • Urządzenie z dostępem do Internetu
    • Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT.
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  3. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
  4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  7. Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
  8. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

§ 5 PŁATNOŚCI

  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:

    a. Gotówka
    Zapłata gotówką w siedzibie firmy.

    b. Przelew
    Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.

    c. Pobranie

    Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia.

    d. Przelew natychmiastowy (płatność online)

    Forma płatności elektronicznej.

    e. Google Pay

    Forma płatności elektronicznej, realizowanej przez firmę Google.

    f. BLIK (płatność online)

    Forma płatności elektronicznej.

    g. Karty płatnicze (płatność online)

    Forma płatności elektronicznej kartami: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.

    h. Raty online (płatność online)

    Pożyczka ratalna online, obsługiwana przez Alior Bank.

    i. Leaselink Płatności 

         Leasing online (oferta tylko dla firm), obsługiwany przez firmę Leaselink.

         j. mBank mRaty

mBank mRaty to pożyczka ratalna, dzięki której możesz swobodnie kupować na raty w internecie. Cały proces wnioskowania o raty odbywa się w jednym oknie przeglądarki. Nie jesteś odsyłany do żadnych dodatkowych komunikatów mailowych czy placówki banku. Złożenie wniosku, otrzymanie decyzji z banku i zaakceptowanie umowy odbywa się w jednym procesie kredytowym. Ponadto wymagamy od Ciebie minimum formalności, ponieważ Twoja zdolność weryfikowana jest w oparciu o deklarację dochodu, którą składasz na wniosku o pożyczkę.

    2.  Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

    3. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 Dni roboczych od złożenia zamówienia.

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
  3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  5. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
    1. Za pośrednictwem firmy kurierskiej
    2. Do paczkomatów InPost
  7. Kupujący może odebrać towar osobiście w siedzibie firmy w godzinach jej otwarcia.
  8. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    1. W którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
    2. W którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
    3. Zawarcia umowy - w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
  3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
  4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  6. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Solec 101, 00-382 Warszawa niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  10. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  11. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  12. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
  13. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
    1. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
    2. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
    3. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    4. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
    5. W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    6. O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
    7. W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
    8. O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 9 REKLAMACJE

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
    2. Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
    3. Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
    4. Żądać usunięcia wady
  3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Solec 101, 00-382 Warszawa.
  5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  8. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
    2. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
    3. Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
    4. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§ 10 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

§ 11 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  3. Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
  4. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
  5. Postanowienia dotyczące towarów stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.

§ 12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
  2. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest wyłączona.
  3. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:



WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

R-KOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Solec 101, 00-382 Warszawa
adres e-mail: sklep@r-kom.pl

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczanie treści cyfrowych w postaci(*):

....................................................................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................................................................

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) ..........................................................................................................................

- Imię i nazwisko Konsumenta (-ów): ..............................................................................................................................

- Adres Konsumenta (-ów): ..........................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................................

.............................................................................................
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)


Data ............................................

(*) Niepotrzebne skreślić.

Regulamin konta

Regulamin konta w sklepie r-kom.pl

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia

§ 1 DEFINICJE

Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy r-kom.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://r-kom.pl
Sprzedawca - R-KOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą pod adresem ul. Solec 101, 00-382 Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod nr KRS 0000683133, NIP 6772421874, nr REGON 36759916500000, kapitał zakładowy 155000,00 zł .

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Solec 101, 00-382 Warszawa
  2. Adres e-mail: sklep@r-kom.pl
  3. Telefon: 665222212

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
    • Aktywne konto e-mail
    • Urządzenie z dostępem do Internetu
    • Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

§ 4 KONTO

  1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
  2. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
  3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
  4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
  5. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: sklep@r-kom.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

§ 5 REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail sklep@r-kom.pl .
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
    2. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
    3. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§ 6 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

§ 7 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
  3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
  4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
    1. konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
    2. poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
    3. zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
  5. Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
  6. W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy sklep@r-kom.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
  7. W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
  8. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  9. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl